Afvallen top 10

Afvallen hoeft geen marteling te zijn! Lees onze “Afvallen top 10” en gebruik ten minste drie van deze tips, ze zijn eenvoudig te integreren in uw dagelijkse routine, en allen worden enthousiast ondersteund door voedingsdeskundigen – en u zult dunner en gezonder worden in dagen, en u zult niet snel weer dikker worden.

Top 6 tips sneller afvallen
Afvallen met een gezond eetpatroon

Afvallen top 10

1. Snack slim. Voedingsdeskundigen weten nu dat het beter is om een verlangen te bevredigen met een gezonde snack dan het te negeren en later een risico van een eetbui te krijgen.

2. Zet de TV uit tijdens het eten. Dineren tijdens het kijken geeft u 40 procent meer calorieën dan gewoonlijk, meldt een nieuwe studie. En sms’en, autorijden, of enige andere afleidende activiteit tijdens een maaltijd kan ook resulteren in te veel. In plaats daarvan is het beter om al uw aandacht op de maaltijd te richten, zelfs als u alleen eet. Eet bewust!

3. Ga dagelijks op de weegschaal. Als uw gewone gewicht een aantal opeenvolgende dagen verhoogt weet u dan meteen dat u iets aan uw voeding zult moeten veranderen.

4. Doe minstens drie keer per week oefeningen. Doe 5 minuten elk van verschillende oefeningen bij elke sessie. Ze zullen u helpen bij het opbouwen en onderhouden van de spiermassa. Hoe meer spieren u hebt, hoe hoger uw metabolisme is, dus zult minder calorieën overhouden. Beweging

Afvallen top 10

Wees bewust van uw eetgedrag en ga hier verantwoord mee om.

5. Denk aan iets anders. De volgende keer dat u zin hebt in een bepaald, ongezond voedingsmiddel kunt uw aandacht richten op iets anders, u kunt bijvoorbeeld een vriend bellen.
Onderzoek toont aan dat u slechts 5 minuten naar iets verlangt, dus tegen de tijd dat u de verbinding verbreekt, heeft u geen zin meer in junkfood.

6. Eet een groot, evenwichtig ontbijt. Het ontbijt is belangrijk. Zorg er dus voor dat u deze maaltijd nooit overslaat en ook geen ongezonde voedingswaren eet.

7. Let op de alcohol. Een onschuldig ogende margarita of biertje kunnen u honderden calorieën geven die niets doen om uw eetlust te lessen. Verwen uzelf alleen in het weekend en drink alcoholische dranken zoals wijn, bier of sterke drank alleen een paar keer per maand. Alcoholische dranken bevatten namelijk erg veel calorieën.

Vermijd veel alcohol en eet elke dag fruit

8. Eet minstens twee stukken fruit per dag. Fruit heeft geen vet en bestaat meestal grotendeels uit water, dus u zult zich verzadigd voelen terwijl u minder calorieën binnenkrijgt. Fruit is ook erg gezond, en het bevat veel goede vitaminen, mineralen en vezels. Eet dus zoveel mogelijk fruit.

9. Slaap langer. Slechts 30 minuten vroeger naar bed gaan en 30 minuten later wakker worden dan je normaal gesproken doet kan u helpen om betere voedingskeuzes te maken volgens onderzoekers. Als u goed uitgerust bent, bent u ook minder vatbaar voor tussendoortjes uit vermoeidheid of stress.

10. Visualiseer uzelf slank. Wanneer u bijna met uw dieet wilt stoppen om een ongezond voedingswaar te eten, denk dan aan een foto van uzelf in slanke vorm. De visuele motivatie van een slank lichaam herinnert u eraan dat het wel degelijk haalbaar is waardoor u het niet op zult willen geven.

Gebruik deze “Afvallen top 10” met een gezond verstand, word bewust van u eetgedrag en probeer deze waar nodig is aan te passen.

Afvallen met behulp van een dokter